2.jpg  

這次 我勇敢點 不再哀求 我選擇向前走。

原來 一直以尼所有既野都只係同情 ,有d野一直搞五明既都明佐..

好拉 on9完,如果 真係要望反轉頭;有好多野都仲係放五低:s

由無感覺傾到有感覺,由朋友變愛人再變陌生人,我唔會唔記得.

睇到d野,原來就算過去再唔捨得都要返返去現實. 雖然好殘酷但我真係要留反d自尊俾自己

以前 晚晚都訓唔著,1訓係張床到就諗起同你既野. 從今日開始,我會忘記得好好.

有d人一直都係到講 每一樣野都有2方面去睇。而家醒返,我睇到我同你e件事既2面.

講真 有你以前同我傾計同我玩戈陣真係好開心,次次都係傾到夜1夜先訓;

了解你多佐,認識你多佐. 戈陣我仲會叫你去溝佢,要爭取佢,會好有心機咁等你打字話俾我知你咩野唔開心..

有幾晚發生既事 唔會唔記得,我會放好我地e段既回憶。 就算某日突然唸反起,都唔會再喊到成個on9咁!

但 好可惜,係e段既關係 我做佐個煩人;俾1個自己唔鍾意既人煩住,真係會炆炆地:/我明咖喎~

就算有次你講到咁明講到咁清楚,之後戈幾日我仲係到唸..你係唔係有原因去咁做?係唔係有d咩苦衷?

然後 自己又係到爭扎,係到喊,日日都想同你講野,話俾自己知想講清楚d就放棄拉, 原來 偉大既角色真係唔岩我做.

好難受 , 有時仲會覺得 你會搵反我,會知道我好好 但 原來唔係.1日1日咁過去,時間就1日1日咁沖淡晒你既記憶.

on9到..講到咁明都仲會驚你唔開心驚你多野煩,叫人成日同你講野同你傾計,原來 講清楚之後最開心戈個根本就係你.

有幾日,無佐你之後 我反而覺得 無佐你我仲可以好開心成日笑住咁過可以係人前扮無野.但原來仲傷,仲攰.

夜晚 靜晒 先知 有幾大鍋 .

sorry,我真係唔知 . 原來我可以令你咁反感,我以為 你會好care我,唔開心俾我戈陣既溫柔 好幸福. 

我付出過好多好多真心係你到,要放低你五係咁容易既事,直到今日 明!佐!有佐1樣令我放棄你既證據.

that's all。 我同你 就完佐。 

原來 你真係忍心可以去做 , 原來 我要學識 以後唔可以好似今次咁 。

衰人  一個咁令人反感 既人 真係..第一次做,第一次hurt得咁傷. 

如果你問,有無憎你,dislike你,嬲你  我可以好肯定咁講,無!

好拉byebye喇 . 雖然我都知你唔會睇我講既野,但打佐出尼 百感交集.

之前一直都講 決定佐就要堅持,基本上 我咩都無決定到,就算決定佐都係still love you.

但係今次,我只係得一條路,就係真係對你死佐條心,這不就是你想要?..為你好為我好,我一定會堅持到底 ,堅持唔到都會堅持落去.

今次 , 2個人入面簡佐你 . 很好,我同你都可以咁接近. 今次 , 做佐'第2個'都可以keep佐咁耐。

就次 我做過既所有野 , 我都覺得我自己好勁. 或者e d唔係叫做on9,係叫做長情~

你 話俾我知 原來我對愛情可以好好好專一,話我知 做1d唔係自己想做既決定係幾咁痛苦既事.

多謝你 曾經俾我愛過 , 但而家 唔愛喇 死心喇. 以後你點唸,都唔想再知道喇.

因為你我先知有d歌到底係到唱緊d咩野,我明佐歌詞既含意,次次聽返都好有感受‧

明天過後 來揮一揮手 , 天高地厚 就此此各自暢遊 , 從此以後 誰也不回頭 .

arrow
arrow
    全站熱搜

    sukicheungc:-) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()